If you want to be somebody, somebody really special, be yourself!- Якщо ти хочеш бути кимось, кимось дійсно особливим, будь собою!

Docendo discimus!

Навчаючи, вчимося самі!

“Sometimes the questions are complicated and the answers are simple.” ― Dr. Seuss


Form 2-A

March 

I like monkeys. Animals in the Zoo.

Тварини у зоопарку.

1. Let's sing "Hello-song". 

   Давай заспіваємо пісеньку-привітання.

2. Let's revise words on the topic "A New Friend" (Class Book, p.74-79).      

      Do the quiz. Match the words with the pictures.            Good luck!

        Давай повторимо слова по темі "Новий друг" (стор.74-79). З'єднай слова з малюнками. Якщо ти правильно знайдеш усі пари, то вони ... зникнуть! Підручник тобі допоможе. Щасти!


    3. Meet new words on the topic "Animals" (ex.1, p.80).
    А тепер давай знайомитися з новими словами по темі "Тварини" (впр.1, стор.80).
    Прослухай запис 111.
    НЕ ЗАБУДЬ: спочатку слухай мовчки та вказуй на малюнок, потім не заплутайся та знайди правильний малюнок, і тільки за третім разом повторюй слова вголос.

4. Listen and chant (ex.2, p.80).
      Прослухай та повтори (впр.2, стор.80).
       Тобі допоможе запис запис 112.

5. Let's have a rest!

       Фізкультхвилинка.



   6. Story time (ex.3, p.80).     

     a)  Watch the story.

       Подивися мультик до історії з вправи 3, стор.80 - жми тут!

     b) Listen and read the story (ex.3, p.80).
        Послухай та прочитай історію - запис 113.
        Знайди та обведи нові слова у вправі 3, стор.80.
        Давай перевіримо, чи усі слова ти знайшов (-ла).

        Picrure 1 (малюнок 1) - tap here! (жми тут).
        Picture 2 - tap here!
        Picture 3 - tap here!
        Picture 4- tap here!

7. Let's have a rest one more time!

       Фізкультхвилинка. Ти не проти ще раз відпочити?



8. Let's work in your Work Book at p.80.

      Попрацюй у робочому зошиті на стор.80.
   У вправі 1, стор.80, ми описуємо, яка тваринка big (велика), яка - little  (маленька), а яка - tall (висока) та з'єднуємо малюнки зі словами.

     У вправі 2, стор.80, ми за зразком малюнка 1 описуємо малюнки 2 та 3: називаємо тваринок на малюнках та описуємо їх за допомогою слів: big, little, tall. Усі речення починаємо так, як на малюнку 1.

     Не забудь, що тваринок на малюнках багато, тому в кінці слів monkey, elephant дописуй літеру -s (множина іменників).
    Давай перевіримо, чи усі вправи ти виконав вірно.

    Ex.1, p.80 - tap here!

    Ex.2, p.80 - tap here!

9. Our lesson is over. Good bye! 

    Урок завершено. До побачення!  



      Якщо тобі стане сумно, ти можеш разом з батьками повторити пісні, вивчені слова та подивитися мультики з героями нашого підручника! Ось це посилання тобі допоможе: https://elt.oup.com/student/familyandfriends/level01/?cc=ua&selLanguage=uk



April 

Amazing animals.
Дивовижні тварини.

1. Let's sing "Hello-song". 

   Давай заспіваємо пісеньку-привітання.



2. Let's revise words from ex.1, p.80.

     Давай повторимо слова з попереднього уроку (вправа 1, стор.80) - запис 111 та запис 112.

3. Listen and read the story (ex.3, p.80).
        Послухай та прочитай історію - запис 113.

4. Let's speak about what animals you like and don't       like - p.81.
     Сьогодні ми навчимося говорити, які тваринки тобі             подобаються, а які - ні.
  Вправа 2, стор.81 - ПРАВИЛО (зелений колір, пам'ятаєш?) - слухай і повторюй за мною - жми тут!
        Отже, ЗАПАМ'ЯТАЙ:
I like ... - Я люблю...
I don't like ... - Я не люблю ...

5. Let's have a rest!
       Фізкультхвилинка.



6. Writing time - ex.3, p.81.
      Давай виконаємо вправу 2, стор.81 і вставимо правильно слова у речення: like - люблю, don't like - не люблю. 
     Закінчив (-ла)? Давай перевіримо - жми тут!

7. Speaking time - ex.4, p.81.
     Давай опишемо малюнок вправи 4, стор.81.
   Слухай та знаходь тваринок, а потім розповідай сам (сама), кого ти бачиш на малюнку та які вони - запис 81-4.


8. Let's have a rest one more time!


       Фізкультхвилинка. Ти не проти ще раз відпочити?




9. Let's work in your Work Book at p.81.


      Попрацюй у робочому зошиті на стор.81.  
    Перевір себе!
    Ex.1, p.81 - tap here!

    Ex.2, p.81 - tap here!

10. Our lesson is over. Good bye! 


    Урок завершено. До побачення!  



   Якщо тобі стане сумно, ти можеш разом з батьками повторити пісні, вивчені слова та подивитися мультики з героями нашого підручника! Ось це посилання тобі допоможе: https://elt.oup.com/student/familyandfriends/level01/?cc=ua&selLanguage=uk


April 

How do animals speak in the Zoo?

 Як розмовляють тварини у зоопарку?

1. Let's sing "Hello-song". 

   Давай заспіваємо пісеньку-привітання.


  
 3. Meet new words on the topic "Animals" (ex.1, p.82).
    А тепер давай знайомитися з новими словами по темі "Тварини" (впр.1, стор.82).
    Прослухай запис 114.
    НЕ ЗАБУДЬ: спочатку слухай мовчки та вказуй на малюнок, потім не заплутайся та знайди правильний малюнок, і тільки за третім разом повторюй слова вголос.

4. Let's revise words on the topic "Animals" (Class Book, p.80, 81).      

      Do the quiz. Match the words with the pictures.            Good luck!

      Давай повторимо слова по темі "Тварини" (стор.80, 81). З'єднай слова з малюнками. Якщо ти правильно знайдеш усі пари, то вони ... зникнуть! Щасти!


5. Song time - ex.2, p.81.
     Давай послухаємо пісеньку  - запис 115.
     Слідкуй та знайди усі слова, які ми вичили.
    А тепер давай перевіримо, чи всі слова знайдені  - жми тут!
     Можеш ще раз прослухати пісеньку та заспівати!

6. Let's have a rest!
       Фізкультхвилинка.


7. Let's work in your Work Book at p.82.
      Попрацюй у робочому зошиті на стор.82. 
    Перевір себе!
    Ex.1, p.82 - tap here!

    Ex.2, p.82 - tap here!

8. Our lesson is over. Good bye! 

    Урок завершено. До побачення!  

                   





April, 13th, 16th
13, 16 квітня
Phonics: Ii [i]. - Фонікси. 
Опис своєї кімнати: розвиток навичок читання.
1. Let's start!

2. Listening time: CB: ex.1, 2, p.99.
     Можеш слухати та повторювати, як у відео. Починай дивитися з 6  хв. 18 сек.

3. Reading time: CB: ex.3, p.99.
    Обводимо літеру "і" у словах.
4. Listening time: CB: ex.4, p.99.
    Слухай та з'єднуй - жми тут!
5. Rest time!


6. Writing time: WB: p.99.

У вправі 3 розфарбуй буквосполучення.


7. Reading time: CB: ex.1, p.100.
   Слухай та читай (з 8 хв. 29 сек). Не забудь знайти у тексті та обвести слова теми.

Перевір, чи усі слова ти знайшов. Цифри у тексті - це підказки до наступної вправи 2, стор.100.



8. Rest time!


9. Writing time: WB: p.100.
    Читаємо вправу 1 - жми тут!
 Знаходимо та обводимо слова теми, а також розфарбовуємо ті предмети, колір яких вказано у тексті. Ось тобі усі підказки:

У вправі 2 з'єднуємо запитання та відповіді. Обов'язково прочитаємо їх - жми тут!

10. Good bye!




April 19th
19 квітня

My Room - Моя кімната: розвиток навичок аудіювання та письма.

1. Let's start!


2. Listening time: CB: ex.1, p.101.
    Починай слухати та відмічати літери A / B з 9 хв. 38 сек.


3. Speaking time: CB: ex.2, p.101.
   Запитай, де знаходяться речі у кімнаті, та дай відповідь - жми тут!

4. Writing time: CB: ex.3, p.101.
   Поставимо в кінці речень крапочку або знак питання і обов'язково прочитаємо вправу - жми тут!
5. Rest time!


6. Writing time: WB: p.101.
Прочитай та виконай вправи - жми тут!
   Вправу 4 виконай самостійно: обери, що у тебе є, а чого немає у кімнаті. Напиши про це, використовуючи зразок у зошиті. Намалюй свою кімнату!

7. Good bye!




April 20th
20 квітня
Review. Unit 13 test.
1. Let's start!



2. Test 13.
     Текст контрольної роботи за посиланням - жми тут! 

3. Good bye!


Ось корисне посилання для того, щоб повторити англійські літери, звуки та почитати - жми тут!

Коли відкриється сайт тисни на правий малюнок з машинкою:

Потім на малюнок з мишкою (посередині)


Відкривай любий розділ та читай


Можеш зайти на цей канал на YouTube та читати теж - жми тут!








Немає коментарів:

Дописати коментар