If you want to be somebody, somebody really special, be yourself!- Якщо ти хочеш бути кимось, кимось дійсно особливим, будь собою!

Docendo discimus!

Навчаючи, вчимося самі!

“Sometimes the questions are complicated and the answers are simple.” ― Dr. Seuss


Form 4

Travelling. In the City.

12.03.2020 - a quiz on the topic is HERE! Good Luck!!!


March 31st
31 березня

Special Days. Ordinal Numbers.
Свята. День народження. 
Порядкові числівники.

1. Let's sing "Hello song".
     Давай заспіваємо пісеньку-привітання.



  2. Let's revise numbers. Do you remember this song?
        Давай повторимо числівники. Пам'ятаєш цю пісню? 



3. Meet ordinal numbers in English.
    Сьогодні ми будемо читати, вимовляти, прекладати та вживати у реченнях порядкові числівники. 
     В англійській мові порядкові числівники (ЯКИЙ?) та кількісні числівники (СКІЛЬКИ?) дуже схожі. 
    Подивися на слова у вправі 1, стор.87. Це - порядкові числівники. В кінці кожного такого числівника ти бачиш закінчення -th.
     Крім числівників 1 - one - first
                                        2 - two - second
                                        3 - three - third
    Слухай, як вимовляє порядкові числівники справжня британка та повторюй за нею. Зверни увагу на кольорові закінчення!


   
4. Speaking time (ex.2, p.87).
     Будемо запитувати та називати дати за малюнками. Але спочатку повторимо назви місяців англійською мовою.


  
  Запитуй та відповідай разом зі мною, дивися на малюнки з датами - жми тут!
  
5. Let's have a rest.
    Фізкультхвилинка.


    
6. Reading time (ex.3, p.87).
    Читай та визначай, речення правдиве чи ні. 
     Click here to check. - Жми тут для перевірки.

7. Writing time (ex.4 (b), p.88).
     Не забули, як ми пишемо  дату у зошитах?


Tuesday, the thirty-first of March
Class Work
Ordinal Numbers
Ex.4 (b), p.88

    Давай поставимо запитання та дамо відповіді на них, використовуючи фото дітей та зразок над фото. Зверни увагу, що у кожному запитанні ми будемо змінювати тільки ім'я дитини, а у відповіді - дату її народження.
8. Homework - ex.5, p.88.
     Не забудь правильно написати дати у реченнях вправи, використовуючи вправу 1, стор.87 як підказку.
           І саме головне!!! Не забудьте перед числівниками писати артикль the у кожному реченні!!!

9. Our lesson is over. Goodbye!
    Урок завершено. До побачення!


  

April 2nd
2 квітня

Customs and Traditions. Ordinal Numbers.
Звичаї та традиції. Порядкові числівнки.

1. Let's sing "Hello-song".


     
2. Let's revise ordinal numbers. Do the quiz. Good           luck!



3. Meet new words - ex.1, p.89.
 а) Випиши нові слова у словник. Не забудь про транскрипцію та переклад!
        Читай разом зі мною - жми тут!
  б) Нові слова в тексті - блакитного кольору - теж випиши у словник. Молодець! 
      А тепер давай почитаємо текст. Слухай та читай разом зі мною - жми тут!

4. Let's have a rest.


   5. Writing time - ex.2, p.89.

Thursday, the second of April
Class Work  
Customs and Traditions
Ex.2, p.89
 6.  Homework - ex.5, p.90-91.
  У домашній вправі потрібно написати, що Анна збирається зробити у різні дні, використавши табличку.       Усі речення починаємо однаково: Ann is going ... - Анна збирається ... Далі вживаємо словосполучення з таблички, а потім пишемо дату. Дату ми пишемо не числом, як у табличці, а словом! 
   Виділені слова у реченні не змінюються, а залишаються на своїх місцях.
    Не забудь повторити усі нові слова зі сторінки 89.

 7. Our lesson is over. Goodbye!


      Враховуючи усі ваші помилки з минулого уроку, будь ласка, виконайте одне! завдання  із двох запропонованих нижче. 
       1) Можеш писати у зошит, а можеш редагувати прямо на комп'ютері і відправити мені скріншот з вправою- жми тут!!!   
       У вправі А потрібно написати, який за порядком чоловічок у черзі (не забудь артикль the), а у вправі B - поставити числівники, які ти бачиш ліворуч, у правильному порядку. Бачиш табличку зверху - вона тобі допоможе!
      2) Ось ще цікаве завдання! Виконуєш його прямо тут, на моєму блозі, клацаєш внизу Finish та відправляєш мені поштою. Побачиш таке віконечко, заповни усе вірно:



Ordinal numbers, an interactive worksheet by Braun

liveworksheets.com




  Виконай тести за посиланням join.naurok.ua, код доступу 888485 дійсний до 6 квітня до 18.00.


April 7th
7 квітня

Preparing for a Party.
Підготовка до вечірки.

1. Let's sing "Hello-song".




2. Let's revise holidays and ordinal numbers. Do the quiz. Good luck!
     Давай повторимо назви визначних днів та дати їх святкування.  Виконай тест. Щасти!



3. Meet new words - ex.1, p.91.
  Випиши у словник три форми дієслова. Не забудь про транскрипцію та переклад - стор.139.
     Читай разом зі мною - жми тут!
 


    Перевіряємо себе: що збирається зробити Місіс Паркер до вечірки?


4. Let's have a rest!




5. Reading time: ex.2, p.92.

    Давай прочитаємо вправу. Поки будемо читати, подумаємо, у якому часі написаний цей текст? Підкреслене перше слово допоможе тобі. - Жми тут!
    Текст написаний у минулому часі - Past Simple. Ми в кожному реченні бачимо дієслова або із закінченням -ed або у другій формі (пам'ятаєш табличку неправильних дієслів?)

6. Writing time: ex.3, p.92.
       Число, "Класна робота" записуй самостійно! Підказка на стор.87.
     Відповідаємо письмово на запитання по тексту вправи 2, стор.92. На запитання 1-5 даємо повні відповіді, цілими реченнями з вправи, а на запитання 6 - відповідь буде коротка - Yes, they did. Ось підказка:
7. Homework: ex. 2, 4, p.92-93. 
   Вправу 2 на стор.92 ще раз гарно прочитай, знайди дієслова у минулому часі.
    У вправі 4 на стор.93 потрібно виписати у два рядочка правильні та неправильні дієслова з тексту вправи 2, стор.92.
     Запиши у зошиті так: 

Tuesday, the seventh of April
Homework
Ex.4, p.93
Regular verbs: arrived,...
Irregular verbs: had, ...
  
8. Our lesson is over. Good bye!


    Ви також можете подивитися онлайн-уроки з англійської мови за нашим підручником тут! 
     З 7 хв. 11 сек. починається наш урок 3 - стор.91-93. Пояснення граматики, що йде на перших хвилинах, нам знадобиться 9 квітня.

April 9th
9 квітня

Preparing for a Party. The Present Perfect Tense.
Підготовка до вечірки. 
Теперішній завершений час.



1. Let's sing "Hello-song".


2. Let's revise regular and irregular verbs. Do the quiz. Good luck!
     Давай повторимо правильні та неправильні дієслова.  Виконай тест. Щасти!



2. Grammar time: ex.2, p.93-94.
     Сьогодні ми говоримо про Present Perfect Tense - теперішній завершений час. Дивися на речення та слухай пояснення - жми тут: 
3. Let's have a rest.



4. Writing time: ex.3, p.94.
    Давай запишемо у зошитах дату (самостійно!) та виконаємо вправу. Тобі потрібно переписати речення у Present Perfect, правильно вставивши в них допоміжне дієслово та основне у 3-ій формі. Ось підказка:


   Що таке V3/-ed? Шукаємо V3 у таблиці неправильних дієслів на стор.139-140, вибираємо останню колонку і вставляємо у речення. Якщо не знаходимо у таблиці наше дієслово, тоді додаємо закінчення -ed.
    Слова, які потрібно написати у 3-ій формі я тобі виділила.
  
Ось формула: have/has+just+V3 (-ed)

5. Homework: ex.4 (b), p.95.   
       Спочатку тобі потрібно записати без помилок число:
Thursday, the ninth of April
Homework
Ex.4 (b), p.95
  Далі по формулі зверху утворюєш речення про те, що ти сьогодні зробив у Present Perfect. Підкреслені слова вживаєш у третій формі - V3 (-ed):
    I have done my homework.

 6. Our lesson is over. Good bye!


     Обов'язково! заповни форму по вивченим темам за посиланням - жми тут!
  
   Ви також можете подивитися онлайн-уроки з англійської мови за нашим підручником тут! 
     З 27 хв. 47 сек. починається наш урок 4 - стор.93-95. Послухайте також пояснення граматики, що йде на перших хвилинах!   



April 14th
14 квітня

Spring holidays. Present Simple. – 
Свята у травні.

1. Let's start our lesson.


2. Let's revise holidays. Do the quiz. Good luck!
      Повторимо назви свят англійською мовою! Спробуй виконати тести! Розмісти свята, які ми святкуємо протягом року, починаючи від першого свята у році і до останнього. Щасти!


3. Speaking time: ex.1, p.95.
    Відкрий підручник на стор.95 та повторюй за вчителем  (урок з YouTube)- жми тут!

4. Meet new words: ex.2, p.96.
    Нові слова виписуємо у словник. Слухай та повторюй за вчителем з відео віршик, слова та речення- жми тут!

    Давай складемо речення за зразком та запишемо у зошит. Те, що в червоних кружочках, залишається на своїх місцях, а нові слова у синіх - змінюй по черзі. У тебе має получитися 5 речень!!!

Tuesday, the fourteenth of April
Class work
At a Fancy Party
Ex.2, p.96
1. I am going to meet new friends at the fancy party.

5. Let's have a rest!


6. Reading time: ex.4, p.97.
     Нам потрібна частинка а цієї вправи, щоб гарно виконати домашнє завдання. У відео усе гарно пояснюється - жми тут!
  
7. Homework: ex.5, p.97.
    Напиши про персонажа з костюмованої вечірки (a fancy dress party), використавши інформацію з таблички вправи 4. У відео усе дуже гарно пояснюється - жми тут!   

8. Our lesson is over. Good bye!



9. Extra-activity.
   Додаткове завдання по темі "The Present 
Perfect Tense"
  У вправі 1 запишіть 3-тю форму дієслова (третя колонка по табличці або -ed). 
     У вправі 2 доповніть речення словами have/has (has - коли he, she, it) та дієсловом у 3-ій формі (дієслова внизу під малюнками, обери дієслово до кожного малюнка).

Present perfect, an interactive worksheet by jecika

liveworksheets.com


    Клацаєш внизу Finish та відправляєш мені поштою. Побачиш таке віконечко, заповни усе вірно:




April 16th
16 квітня

Humour Day. – День гумору.
1. Let's greet each other.


   2. Let's revise numbers.
       Повторимо порядкові числівники. 


3. Reading time: ex.1, 2, p.97.
    Спочатку прочитаємо об'яву про святкування Дня гумору у школі (відео дивися з 4хв. 36 сек.)- жми тут! 
        
4. Speaking time: ex.2, p.98.
 Тепер відповимо на запитання вправи 2, стор.98 - жми тут!

5. Let's have a rest!


6. Reading time: ex.5, p.98.
   Вставимо речення у діалог та прочитаємо його разом із вчителем - жми тут!
7. Homework: ex.5, p.99.
   Щоб виконати вправу 5, потрібно ще раз прочитати вправу 1, стор.97, та за цим зразком написати своє оголошення про вечірку у школі. Звісно потрібно змінити дату святкування та саме свято. Можна використати слова з вправи 2, стор.96, коли будеш описувати усе те, що відбуватиметься на вечірці!

8. See you next lesson!


 Увійдіть за посиланням та виконайте тести за уроки 1- 4 розділу 6 (стор.87-99)- жми тут! 
 Тести будуть доступні до 20 квітня до 20.00!



April 21st
21 квітня
My Favourite Holidays. - 
Мої улюблені свята.

1. Hello everybody.


2. Revision of words.
   Повторимо слова про те, чим можна займатися до та на вечірках. 


 3. Reading time: ex.1 (b), p.99-100.
     Відкрий підручник на стор.99 та слухай пояснення саме цієї частинки вправи  (урок з YouTube)- жми тут!
        Не пропустили нове слово - (to) perform - ставити на сцені.
   
4. Speaking time: ex.2, p.100.
  Відкрий підручник на стор.100 та слухай пояснення саме цієї вправи  (урок з YouTube)- жми тут!



4. Let's have a rest!



5. Grammar time: ex.3, p.100.


Tuesday, the twenty-first of April
Class Work
Ex.3, p.100

   Нам потрібно скласти речення зі словами у Present Perfect і записати їх у зошит. Тобто написати, що дія уже відбулася: була вечірка, розповідали вірші, ставили п'єсу та одягали стрічки. Отже, усі дієслова під малюнкам поставити у 3-ій формі. Не забули, де її шукати? Ось підказки:
   Підкреслені червоним частинки речення не змінюються, а слова у синіх кружочках запишіть у 3-ій формі! Або прослухайте ще пояснення - жми тут!

6. Homework: ex.3, p.100.
   Вдома з цими самими словами склади речення про майбутнє: діти збираються святкувати, ставити і т.д. Ось так будуть починатися твої речення:
        The children are going to ...
   
     Виконай додаткове завдання, щоб краще запам'ятати  правило:
   Виконуєш його прямо тут, на моєму блозі, клацаєш внизу Finish та відправляєш мені поштою. Побачиш таке віконечко, заповни усе вірно:
Going to, an interactive worksheet by Britannia1

liveworksheets.com





April 23d
23 квітня
Special Days. - 
Пшдсумковий урок з теми "Свята".

1. Let's sing "Hello-song".



2. Let's revise regular and irregular verbs.
    Повторимо правильні та неправильні дієслова.

3. Reading-speaking time: ex.1, p.101.
    Відкрий підручник на стор.101 та слухай пояснення саме цієї вправи  (урок з YouTube)- жми тут!

4. Speaking time: ex.2, p.102.
    Відкрий підручник на стор.102 та слухай пояснення саме цієї вправи  (урок з YouTube)- жми тут!

5. Writing time: ex.3, p.102.
     Запишемо одразу домашню вправу. Число запиши самостійно! Не забудь про числівник the twenty-third
      Відкрий підручник на стор.102 та слухай пояснення саме цієї вправи  (урок з YouTube)- жми тут!

6. Homework.
    А вдома залишається зробити тільки тести у Google Формах по всій темі за посиланням - жми тут!


April 28th
28 квітня
School in Britain. - 
Школа у Британії.

1. Let's start our lesson.

2. Meet new words: p.104.
 Випиши у словник нові слова (блакитного кольору) з транскрипцією та перекладом.

3. Reading time: ex.1, p.104.
    Слідкуй по підручнику та слухай, як я читаю текст, і теж прочитай його  - жми тут!
         Послухай переклад тексту, якщо не зміг (-ла) розібратися самостійно - жми тут!

4. Writing time: ex.2, p.104.
 Доповни речення вправи, використвоуючи вправу 1 та запиши у зошит. Число записуй самостійно. Не забудь про стор.87!

5. Rest time!


6. Revision: ex.3, p.105.
    Повторюємо назви шкільних предметів та вчимо нові.



7. Speaking time: ex.3, p.105.
   Розповідаємо по малюнку, які предмети ти вчиш у різні дні тижня. Але і дні тижня потрібно повторити, правда?



А тепер дивися на малюнок на стор.105 та повторюй за мною - жми тут!!!

8. Homework: ex.5, p.105.

   Потрібно списати речення, але подумати: які саме слова писати з великої літери. Правила такі ж, як і в українській мові.
    Extra-exercise.
  Виконай додаткове завдання, щоб краще запам'ятати назви шкільних предметів. 
   Виконуєш його прямо тут, на моєму блозі, клацаєш внизу Finish та відправляєш мені на пошту ellapeta9@gmail.com. 





April 30th
30 квітня

I am a pupil. - 
Я - школяр!
1. Let's start the lesson.



2. Lestening time: ex.1, p.106.
  Слідкуємо і слухаємо вправу, а потім читаємо разом - жми тут!
      Зверни увагу на нові слова - жми тут!

3. Writing time: ex.2, p.106.
    Виконай цю вправу у зошиті, використавши інформацію з вправи 1.
Thursday, the thirtieth of april
Class Work
Ex.2, p.106

4. Rest time!



5. Homework: ex. 4, p.107.
 Просто перепиши вправу, правильно вставивши слова "was / were" - однина / множина. Не забудь: зі словом "you" ми завжди вживаємо дієслово у множині ;)
 ОБОВ'ЯЗКОВО виконай тести за посиланням - жми тут!
   Вони будуть активні до 7 травня до 18.00!

6. Good bye!!!




May 5th
5 травня
Listening. - 
Контрольна робота з аудіювання 
за ІІ семестр.
   Побачити та виконати завдання контрольної роботи можна за посиланням - жми тут!

May 7th
7 травня
Reading. - 
Контрольна робота з читання 
за ІІ семестр.
   Побачити та виконати завдання контрольної роботи можна за посиланням - жми тут!


May 12th
12 травня
Writing. - 
Контрольна робота з письма 
за ІІ семестр.
   Побачити та виконати завдання контрольної роботи можна за посиланням - жми тут!


May 14th
14 травня
Speaking. - 
Контрольна робота з говоріння 
за ІІ семестр.
   Побачити та виконати завдання контрольної роботи можна за посиланням - жми тут!



May 19th
19 травня
School Rules. - 
Шкільні правила. 
1. Let's start our lesson.


2. Meet new words: ex.1, 2, p. 108.
 Записуємо у словник нові слова зі стор.108 (блакитного кольору). 
  Слухай та повторюй за мною - вправа 1, стор.108 - жми тут!
   Слухай та повторюй за мною - вправа 2 (b), стор.108 - жми тут!

3. Writing time: ex.2 (b), p.108.
  Запиши самостійно число та утвори словосполучення по табличці і перепиши їх у зошит у класну роботу.
  Підказка ось тут - жми тут!

4. Rest time.

5. Reading time: ex. 4, p.109.
    Слухай та читай разом зі мною - жми тут!
      Ось ця пісня тобі теж стане в нагоді по темі нашого уроку. Вона також допоможе тобі виконати домашнє завдання ;)))


6. Homework: ex. 5, p.109.
    У домашній вправі запиши правила, які би ти хотів мати у школі. Можеш записати у зошит, а можеш оформити у виді постера з малюнками і т.п.
     Зверни увагу, що ми можемо використовувати слово "should / shouldn't" - "варто / не варто" у правилах замість слова "must / mustn't" - "потрібно / не потрібно".

   Можеш подивитися, яку презентацію по цій темі робили колись мої випускники, і підготувати СВОЮ ВЛАСНУ - жми тут!
   Ти зможеш її побачити на сторінці "Учнівські проєкти" мого блогу. Там вже є презентація Володимира Кляпетури (4-А клас) та постери Олександри Марущак (4-Б клас) та Катерини Коблі (4-А клас).
  Зверни увагу на передостанній слайд, де діти узагальнили усі свої шкільні правила. Можеш деякі з них використати у своій домашній роботі ;)
  Виконай тести по темі "Scholl Rules" на сайті "На Урок" за посиланням  - жми тут!
       Тести будуть активні до 25 травня до 18.00!



May 21st
21 травня
My School Day. - 
Мій шкільний день. 
1. Let's start our lesson.

 2. Reading time.
    Ex.1, p.109-110 - слухай та читай разом зі мною - жми тут!
      Ex.2 (a), p.110 - знайдемо речення з діалогу до малюнків вправи.
     Дивись на малюнок та слухай і читай разом зі мною - жми тут!
     
3. Rest time.

4. Writing time: ex.2 (b), p.110.
     Самостійно у зошиті записуй число та утвори речення з поданих слів у the Present Perfect Tense:
      I have already got up.
    Перше речення ти бачиш. Далі утворюй за моїм зразком, але не забудь кожне дієслово із вправи поставити у 3-ій формі (не забудь подивитися у табличку неправильних дієслів у 3-тю колонку або додати закінчення -ed). Ось таким буде твоє останнє речення:
      I have already done my homework.

5. Homework: ex.5, p.111.
   Тобі потрібно розповісти про свій ВЧОРАШНІЙ робочий день. Використай слова з вправи 2, стор.110, але постав їх у 2-ій формі (не забудь подивитися у табличку неправильних дієслів у 2-гу колонку або додати закінчення -ed). Можеш ще знайти слова про свій робочий день у цих відео:



   Extra-activity.
    Виконай додаткове завдання, щоб краще запам'ятати свої щоденні справи. 
   Виконуєш його прямо тут, на моєму блозі, клацаєш внизу Finish та відправляєш мені на пошту ellapeta9@gmail.com. 

Daily Routines, an interactive worksheet by GenR
liveworksheets.com


May 26th
26 травня
Вчорашні справи. На вихідних. 
1. Let's start our lesson.



2. Reading time: ex.2, p. 112. 
   Прочитай текст та, користуючись малюнками, пронумеруй його частинки. Запиши у зошит:
Tuesday, the twenty-sixth of May
Class Work
Ex.2 (a), p.112
   A - ...
   B - ...
   C - ...
   D - ...

3. Rest time!



4. Writing time: ex.3, p.116.
   Запиши три форми дієслова та визнач, до якого малюнку підходить кожне дієслово. Табличка неправильних дієслів - на стор.139-140 ;)

5. Good bye!



 Extra-activity.
    Виконай ще одне додаткове завдання, щоб краще запам'ятати свої щоденні справи. 
   Виконуєш його прямо тут, на моєму блозі, клацаєш внизу Finish та відправляєш мені на пошту ellapeta9@gmail.com. 



Daily routines worksheet, an interactive worksheet by ssaldes
liveworksheets.com
Шановні учні та  батьки 4-х класів!
        Як бачите, ми не змогли пройти усі уроки по підручнику. Але ви не хвилюйтеся: ми обов'язково ще повернемося до теми "Everyday Life" у 5 класі у вересні і опрацюємо увесь матеріал!
        У четвер 28 травня ви з дітками можете повторити увесь матеріал, який ми пройшли за час дистанційного навчання. Просто прокрутіть сторінку вверх та оберіть урок, який забажаєте. Можете також повторно виконати усі тести на сайті "На Урок", щоб ще раз узагальнити та повторити матеріал вивчених тем. Я оновлю тести та ще раз надам нижче усі посилання! 

Будьте здорові! 
Гарних літніх канікул!
 Побачимося у 5 класі!!!

Оновлені посилання на тести, які будуть дійсні до 29 травня до 14.00:  - The World Around Us. Travelling. In a Big City. - жми тут!
- Special Days  - жми тут!
- At the Party  - жми тут!
- School in Britain - жми тут!


Немає коментарів:

Дописати коментар