April 1st
1 квітня
I Like Tea
Я люблю чай.
1. Let's sing "Hello-song".
Давай заспіваємо пісеньку-привітання.
2. Let's revise words on the topic "Food" (lessons 1-2, p.90, 92).
Давай повторимо слова по темі "Їжа" (уроки 1-2, стор.90, 92).
Вправа 1, стор.90 - жми тут і повторюй разом з учителем.
Вправа 1, стор.92 - жми тут і повторюй разом з учителем.
3. Let's check how you know the words. Do the quiz. Match the words with the pictures. Good luck!
Давай перевіримо, як ти запам'ятав (-ла) слова. Виконай тест. З'єднай слова з малюнками. Якщо ти правильно знайдеш усі пари, то вони ... зникнуть! Підручник тобі допоможе. Щасти!
4. Meet new words (ex. 1, p.94).
Знайомся з новими словами (вправа 1, стор.94).
Прослухай запис 94-1.
5. Listen and point to what Stas and Olenka like.
Прослухай і вкажи, що подобається Стасу та Оленці - запис 94-2.
Перевір, чи правильно виконав вправу - жми тут!
6. Let's have a rest!
Фізкультхвилинка.
7. Reading time (ex.3, p.94).
Час для читання (вправа 3, стор.94). Щоб правильно прочитати усі слова, спочатку прослухай запис 94-3. Можеш читати разом із вчителем, а потім - сам (сама) або разом зі своїми рідними.
8. Let's work in your Work Book at p.62.
a) Давай попрацюємо у робочому зошиті - виконай вправу 3 на стор.62.
Але спочатку пройди вікторину - повтори великі та маленькі літери, які побачиш у вправі 3, стор.62.
Давай перевіримо, чи вірно ти усе з'єднав (-ла) у вправі 3, стор.62 у твоєму зошиті - жми тут!
б) І ще трішечки попрацюємо: виконай вправу 4 на стор.62.
Підказка для читання слів англійською мовою (в дужках ти бачиш українські букви для вимови):
- hen - [хен]
- bell - [бел]
- egg - [ег]
- ten - [тен]
9. Our lesson is over. Good bye!
Урок завершено. До побачення!
Якщо вам раптом стане сумно чекати нашого наступного уроку і ви захочете позитивних емоцій, то співайте та повторюйте англійський алфавіт разом з пані Барбарою!
April 3d
3 квітня
What's for lunch?
Що на ланч?
1. Let's sing "Hello-song".
Давай заспіваємо пісеньку-привітання.
2. Let's revise words on the topic "Food" (lessons 1-3, p.90, 92, 94).
Давай повторимо слова по темі "Їжа" (уроки 1-3, стор.90, 92, 94).
Вправа 1, стор.90 - жми тут і повторюй разом з учителем.
Вправа 1, стор.92 - жми тут і повторюй разом з учителем.
Вправа 1, стор.94 - жми тут і повторюй разом з учителем.
3. Let's check how you know the words. Do the quiz. Match the words with the pictures. Good luck!
Давай перевіримо, як ти запам'ятав (-ла) слова. Виконай тест. З'єднай слова з малюнками. Якщо ти правильно знайдеш усі пари, то
вони ... зникнуть! Підручник тобі допоможе. Щасти!
вони ... зникнуть! Підручник тобі допоможе. Щасти!
4. Meet new words (ex. 1, p.96).
Знайомся з новими словами (вправа 1, стор.96).
Прослухай запис 96-1.
5. Listen and point to what children like.
Прослухай і вкажи, що подобається дітям - запис 96-2.
Перевір, чи правильно виконав вправу - жми тут!
6. Let's have a rest!
Фізкультхвилинка.
7. Speaking time (ex.3, p.96).
а) Час для говоріння (вправа 3, стор.96).
Щоб правильно назвати смачняшки на усіх малюнках, спочатку прослухай запис 96-3.1.
Можеш називати смачняшки по черзі - з початку і до кінця, а можеш - навпаки.
б) А тепер скажи англійською мовою, шо тобі подобається, а що - ні з усіх цих смачних речей.
I like orange.
I don't like orange.
Тобі допоможе ось цей запис 96-3.2.
8. Reading time (ex.5, p.97).
Час для читання (вправа 5, стор.97). Щоб правильно прочитати усі слова, спочатку прослухай запис 97-5.
Можеш читати разом із вчителем, а потім - сам (сама) або разом зі своїми рідними.
9. Let's work in your Work Book at p.64.
a) Давай попрацюємо у робочому зошиті - виконай вправу 3 на стор.64.
Але спочатку виконай тест - повтори слова по темі "Їжа" та літери, з яких ці слова починаються.
Давай тепер перевіримо, чи вірно ти вписав (-ла) літери під малюнками у вправі 3, стор.64 у твоєму зошиті - жми тут!
б) І ще трішечки попрацюємо: гарно напиши слова у вправі 4 на стор.64.
Підказка для читання слів англійською мовою (в дужках ти бачиш українські букви для вимови):
- he - [хі]
- she - [ші]
- we - [ві (уі)]
- Pete - [піт]
А ще можна повторно прослухати ось цей запис - жми тут!
Усі лсова знайшов (-ла)? Молодець!
10. Well done! Our lesson is over. Good bye!
Ти - молодець! Урок завершено. До побачення!
April, 8th
8 квітня
Давайте спробуємо трішки інше оформлення нашого уроку - жми тут!
April, 10th
10 квітня
Давайте спробуємо трішки інше оформлення нашого уроку - жми тут!
April, 15th
15 квітня
Сьогодні у нас нова книжечка для нашого уроку - жми тут!
April, 17th
April, 24th
24 квітня
Сьогодні у нас ще одна нова книжечка для нашого уроку - жми тут!
Спробуй виконати тести на сайті "На Урок" - жми тут!!!
Тести будуть активні до 28 квітня до 18.00.
April, 29th
29 квітня
Сьогодні у нас книжечка з минулого уроку, щоб повторити матеріал усієї теми ще раз - жми тут!
Можеш виконати проєкт зі стор.108 у підручнику - приготувати з родиною фруктовий тортик з вершками!
Можливо, хтось не виконав тести на повторення - жми тут! Вони будуть активні до 5 травня до 18.00!
Новий матеріал почнемо вчити 6 травня!
May, 6th
6 травня
Сьогодні у нас ще одна нова книжечка для нашого уроку - жми тут!
May, 8th
8 травня
Сьогодні у нас ще одна нова книжечка для нашого уроку - жми тут!
May 13th
13 травня
Сьогодні у нас знову нова книжечка до уроку про школу - жми тут!
May 15th
15 травня
Сьогодні у нас знову нова книжечка до уроку про класну кімнату - жми тут!
May 20th
20 травня
Сьогодні у нас знову нова книжечка до уроку про класну кімнату - жми тут!
May 22nd
22 травня
Сьогодні у нас знову нова книжечка до уроку про класну кімнату - жми тут!
May 27th
27 травня
Сьогодні у нас знову нова книжечка до уроку про класну кімнату - жми тут!
May 29th
29 травня
Сьогодні у нас знову нова книжечка до уроку про класну кімнату - жми тут!
Ось корисне посилання для того, щоб повторити англійські літери, звуки та почитати - жми тут!
Коли відкриється сайт тисни на правий малюнок з машинкою
Потім на малюнок з мишкою (посередині) або на якийсь інший
Відкривай любий розділ та читай
Можеш зайти на цей канал на YouTube та читати теж - жми тут!
Гарних канікул!
Побачимось у 2 класі!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар