If you want to be somebody, somebody really special, be yourself!- Якщо ти хочеш бути кимось, кимось дійсно особливим, будь собою!

Docendo discimus!

Навчаючи, вчимося самі!

“Sometimes the questions are complicated and the answers are simple.” ― Dr. Seuss


Form 3-B

March 30th

30 березня

My Room.

Моя кімната: підсумковий урок з теми.

1. Let's sing "Hello song".
    Давай заспіваємо пісеньку-привітання.





2. Let's revise words on the topic "My Room" (p.88-98). Do the quiz. Good luck!
     Давай повторимо слова з теми "Моя кімната" (стор.88-98). Виконай тест! Щасти!  




3. Let's revise grammar. 
     А давай повторимо граматику. 
     Пам'ятаєш, ти виконував (-ла) вправу 2, стор.98 перед канікулами? Що там було незвичного? 
      Потрібно було підкреслити правильні дієслова у кожному реченні. Ти, певно, помітив (-ла), що у кожному реченні є дієслова із закінченням -s та без нього. Яке ж дієслово вибрати? Усе просто: дивися на початок речення! Якщо речення починається зі слів mother, sister, friend, тобто їх можна замінити на англійські займенники he, she, it (він, вона, воно) - ми будемо вибирати дієслово із закінченням -s. В усіх інших реченнях ми вибираємо дієслово без -s. 
4. Let's have a rest. 
     Фізкультхвилинка. 



5. Writing time. 
    а)  Час трішки попрацювати у зошиті. Записуй дату. 



Monday, the thirtieth of March
Class Work
Revision
Ex.3, p.101

   Давай перевіримо, чи правильно ти доповнив речення у цій вправі - жми тут!

  б) Давай виконаємо ще одну вправу, добре? Записуй:

Ex.5, p.101
    Давай перевіримо, чи правильно ти доповнив (-ла) речення у цій вправі. Але я доповнювала речення про себе, тому наші відповіді можуть бути різними - жми тут!

  6. Homework.
   Повтори слова теми "Моя кімната" (стор.88, 90, 94, 98). Повтори також прийменники місця!


 Виконай тести за посиланням join.naurok.ua, код доступу 248103 дійсний до 1 квітня до 19.00.
         
   7. Our lesson is over. Good bye!
       Урок завершено. До побачення!


      
      Додаткове завдання (за бажанням)! 


Prepositions of place, an interactive worksheet by ALTAMIRA

liveworksheets.com









April 1st

1 квітня

Daily Life.

Мій робочий день: мій ранок.

1. Let's sing "Hello song".

    Давай заспіваємо пісеньку-привітання.


2. Meet new words (ex.2, p.102).
   а) Давай познайомимося з новими словами (вправа 2, стор.102).
   Нові слова підкреслені зеленою лінією. Випишемо їх у словник.  Транскрипцію та переклад знайдемо у кінці підручника, на стор. 162, не забув (-ла)?
   
   б) Прослухай запис, як правильно вимовляти нові слова. Я називатиму номер речення та нове слово з цього речення, щоб ти не заплутався (-алась). Будь уважним (-ою) - жми тут! 

      в) Давай тепер з'єднаємо кожне речення з малюнком. Перевір себе! 
     г) Давай ще раз прочитаємо усі речення до малюнків. Читай разом зі мною - жми тут!

3. Let's check how you know the words. Do the quiz.       Good luck!
     Давай перевіримо, як ти запам'ятав (-ла) нові слова. Виконай тест. Щасти!



 4. Let's have a rest!
      Фізкультхвилинка. Уважно слухай та співай разом з Метом. Після карантину ми усі співатимемо цю пісеньку на гарну оцінку!!!



5. Writing time (ex.4, p.103).
     Давай трішки попрацюємо у зошиті. Записуй дату.


Wednesday, the first of April
Class Work
Daily Life
Ex.4, p.103
    Запитай про щоденні ранкові справи і дай коротку відповідь "так" чи "ні". 
      Ось які запитання та відповіді потрібно було написати у зошиті - жми тут!

6. Let's have a rest one more time!
     Давай ще раз відпочинемо, не проти?



7. Writing time (WB: ex.2, p.80).     
    Ще трішки попрацюємо у великому робочому зошиті - вправа 2, стор.80.
   Давай напишемо, що Ден робить вранці. Не забудь правило: Ден - це "він - he". Отже, до нових слів, які ми вивчили сьогодні ми додаємо закінчення -s:

make - makes
have - has
wash - washes
clean - cleans
go - goes
  Усі речення починай зі слова Dan. І не забудь змінити слово "my" на "his"
   Перевір себе - жми тут!

8. Homework.     
   Вивчи нові слова з вправи 2, стор.102. Можна вчити цілими реченнями і розповідати про свій ранок. А можна вивчити пісеньку Мета та співати про свій ранок! 
    Ти навіть можеш зняти відео, де співаєш разом з Метом або розповідаєш про свій ранок, і прислати мені на електронну пошту ellapeta9@gmail.com. 
        У великому робочому зошиті виконай вправу 1, стор.79. Правильно написати речення до малюнків тобі допоможе вправа 2, стор.102, у підручнику.

9. Well done! Our lesson is over. Goodbye!
     Ти - молодець! Урок завершено. До побачення!




       Обов'язково заповни форму по темі уроку - жми тут!



April 6th

6 квітня

   Давайте спробуємо трішки інше оформлення нашого уроку - жми тут!



April 8th

8 квітня


   Давайте спробуємо трішки інше оформлення нашого уроку - жми тут!



April 13th

13 квітня

Past Simple Tense.

Мій вчорашній робочий день.

1. Let's sing about weather.



2. Let's revise words from p.102-106. Do the quiz. Good luck!
     Давай повторимо слова зі  стор.102-106. Виконай тест! Щасти!  



3. Meet new grammar material: Past Perfect Tense - ex.1, p.108.
  Сьогодні ми вчимо минулий простий час. Дія відбувалась вчора - yesterday.
     У вправі 1 ти бачиш, що у реченні змінюються два слова, червоне (дієслово) та синє (прислівник):
am, is - was (є-був)
are - were (є-були)
today - yesterday (сьогодні-вчора)
Пояснення - жми тут!

4. Speaking time - ex.2, p.108.

     Пояснення - жми тут!

5. Let's have a rest!


6. Writing time: ex.3, 4, p.108.
     У вправі 3 ми бачимо слова was - wasn't  (був - не був), were - were not (були - не були). Тобто це заперечні речення у минулому часі.
     Пояснення - жми тут!
      Запишемо число та вправу 4 у зошит. Нам потрібно правильно вставити слова у речення. Зважаємо на однину/множину (was-were) та слово "yesterday" у реченні, яке нам підказує, що наші речення у минулому часі.


Monday, the thirteenth of April
Class Work
Past Simple Tense
Ex.4, p.108
7. Homework: ex.5, p.108.
    Нам потрібно описати минулий понеділок і вставити слова was-wasn't (однина), were-weren't (множина).
   Пояснення - жми тут!      


    8. Our lesson is over. Good bye!  



9. Extra homework activity.
За бажанням можеш виконати ось таке завдання. Його можна виконувати одразу: правильно обери дієслово у прямокутничку. Нажми в кінці Finish! та скинь на мою пошту ellapeta9@gmail.com.
Ось підказака: I, he, she, it - was/wasn't
We, you, they - were/weren't
Was or were, an interactive worksheet by AnetaDraganova

liveworksheets.com




     Не забудь заповнити табличку, щоб я отримала твою відповідь!



April 15th

15 квітня

Past Simple Tense.

Мій вчорашній робочий день.

1. Let's sing about weather.

2. Let's revise grammar.
Повторюємо граматику. Вправа 1, стор.110. Що втсвляємо під малюнками? Слово was, тому що у нас усі речення починаються з імені дитинки, а це - однина!
   Пояснення - жми тут!     
   
   3. Reading time: ex.2, p.110.
        Спочатку повторимо дні тижня.



    Days of Week

В понеділок – Monday - ями я копав,
У вівторок – Tuesday - яблуньки саджав,
У середу – Wednesday - я їх поливав,
А в четвер – Thursday - сад мій зацвітав,
У п’ятницю – Friday - квіти облітали,
У суботу – Saturday - яблучками стали, 
У неділю – Sunday - я їх позбирав

І дітей сусідських щедро пригощав!  

     Прочитаємо та опишемо, що робив хлопчик минулої п'ятниці.       
  Пояснення - жми тут!     

4. Let's have a rest!


  
5. Homework: ex.5, p.111.
    Перепиши вправу у зошит та встав слова was/wasn't (однина) або were/weren't (множина).
Wednesday, the fifteenth of April
Homework
Ex.5, p.111 
Можеш попрацювати у великому зошиті та виконати вправу 2 на стор.85. Просто перепиши речення, але постав у кожному реченні після слів "was/were" часточку "not".

Обов'язково виконай тести На Урок - жми тут!





April 22nd

22 квітня

Yesterday's Weekend.


Минулі вихідні.


1. Let's greet each other.


2.1. Let's revise the words.


2.2. One more quiz.


3. Meet the text for reading: ex.2, p.112.
    Сьогодні ми читаємо текст у минулому часі. Подивись швиденько на вправу 2, стор.112. Бачиш, у кожному реченні є слова was / were.
     Щоб гарно прочитати та зрозуміти текст, подивися відео з поясненням. Починай дивитися з 10 хв. 49 сек. - жми тут!

4. Let's have a rest!


     
5. Writing time: ex.3, p.113.
    Давай складемо та запишемо речення до малюнків у зошиті. Можеш скласти 6 речень по малюнкам. А можеш записати 4 речення про себе I was... / We were ... , але теж використай малюнки.


Wednesday, the twenty-second of April
Homework
Ex.3, p.113

6. Good bye!!!




7. Homework.
   Якщо ти був уважний, то ми вже виконали домашню роботу тільки що.
     Якщо маєш бажання, то виконай вправи у Work Book на стор.86. 

April 27th

27 квітня

Present & Past Simple. – 

Теперішній простий та минулий простий час.



1. Let's greet each other.



2. Meet new grammar material: ex.1, p.114.
   Подивися уважно відео про теперішній та минулий час в англійській мові. Читай разом із вчителем з відео.





3. Writing time: ex.2, 3, p.115.
  Трішки попрацюємо в зошитах, щоб зрозуміти відмінність між правильними та неправильними дієсловами. 
    Якщо дієслово правильне, то до нього в минулому часі додаємо закінчення -ed. Якщо дієслово неправильне, то минулий час беремо з таблички неправильних дієслів з другої колонки - Past Simple. Більше про це дізнаємося у 4 класі! 
      Можеш подивитися відео з поясненням вище.
Monday, the twenty-seventh of April
Class Work
Ex.2, p.115
Ex.3, p.115
   Усі слова перепиши у зошит: у вправі 2 напиши пари слів, а у вправі 3 - "приклади" зі слів. 

3. Rest time!


4. Speaking time: ex.4, p.115.
  Слухай та повторюй за вчителем з відео.

5. Homework.
   Виконй письмово у зошиті впр.5, стор.115 (у нас у кожному реченні є слово "yesterday", отже це - минулий час, шукаємо форму минулого часу у кожному рядочку, а вправи 2 та 3 нам підкажуть!) або у WB: вправу 2, стор.87.
  Заповни ще в зошиті табличку на стор.86-87 з дієсловами у теперішньому та минулому часі. Усі слова можна знайти у вправах 2, 3, на стор.115.  



    Extra homework activity.
За бажанням можеш виконати ось таке завдання. Його можна виконувати одразу: прослухай уважно, хто чим займався та напиши слово у прямокутнику, обравши зі слів зверху. Нажми в кінці Finish! та скинь на мою пошту ellapeta9@gmail.com.

Past Simple, an interactive worksheet by kathari

liveworksheets.com


April 29th

29 квітня

My Last Weekend. – Мої минулі вихідні: підсумковий урок з теми.

1. Let's greet each other.
2. Let's revise the words.




3. Reading time: ex.1, p.116.
Читаємо текст разом з учителем з відео. Початок уроку з 6 хв. 03 сек.

4. Let's have a rest!

5. Writing time: ex.2, p.116.
Напишемо вправу у зошит, відмічаючи правдиві та неправдиві речення. Після кожного реченя через рисочку пишемо Yes / No.

Wednesday, the twenty-ninth of April
Class Work
Ex.2, p.116
6. Homework: WB: ex.2, p.89.
Щоб гарно написати речення про свій вчорашній робочий день (тобто в минулому часі), ти можеш використати вправу 1 на стор.114 у підручнику (ми читали її у понеділок) та вибрати декілька речень з другої колонки (у минулому часі) і записати їх. Не забудь намалювати також і малюнок!
ОБОВ'ЯЗКОВО виконай підсумкові тести з теми "My Working Day - Мій робочий день" за посиланням - жми тут!
Тести будуть активні до 6 травня до 18.00.
7. Good bye!



May 4th
4 травня
     Сьогодні у нас нова книжечка до нашого уроку - жми тут!
May 7th
7 травня
Listening. - 
Контрольна робота з аудіювання 
за ІІ семестр.
   Побачити та виконати завдання контрольної роботи можна за посиланням - жми тут!

May 13th
13 травня
Reading. - 
Контрольна робота з читання 
за ІІ семестр.
   Побачити та виконати завдання контрольної роботи можна за посиланням жми тут!




May 18th
18 травня
Writing. - 
Контрольна робота з письма 
за ІІ семестр.
   Побачити та виконати завдання контрольної роботи можна за посиланням жми тут!


May 20th
20 травня
Speaking. - 
Контрольна робота з говоріння 
за ІІ семестр.
   Побачити та виконати завдання контрольної роботи можна за посиланням жми тут!

May 25th
25 травня

Дозвілля влітку.

1. Let's start!

2. Meet the words: ex.1, 2, p.124.
Сьогодні поговоримо про літні канікули. Як ти іх проведеш? Що робитимеш? 
Подивися відео та прочитай вправи 1, 2 на стор.124 з новими словами та майбутнім часом.
Починай дивитися з 10 хв. 20 сек.
3. Writing time: WB: p.93.
Попрацюємо у друкованому робочому зошиті на стор.93.
Підпиши малюнки та склади речення зі словами вправи 1: що тобі подобається робити - I like to... - а що не подобається - I don't like to ...

4. Rest time!

 
5. Homework.
Запиши у зошиті число:
Monday, the twenty-fifth of May
Homework
Ex.5, p.125
Напиши листа другу про те, що ти збираєшся робити влітку. Отже, вживаємо майбутній час! Можеш подивитися відео на початку уроку, там є пояснення до вправи ;)

6. Goodbye!


Шановні учні та  батьки 3-Б класу!
        Як бачите, ми не змогли пройти усі уроки по підручнику. Але ви не хвилюйтеся: ми обов'язково ще повернемося до теми "Free Time" у 4 класі у вересні і опрацюємо усі слова та майбутній час!
        У середу 27 травня ви з дітками можете повторити увесь матеріал, який ми пройшли за час дистанційного навчання. Просто прокрутіть сторінку вверх та оберіть урок, який забажаєте. Можете також повторно виконати усі тести на сайті "На Урок", щоб ще раз узагальнити та повторити матеріал вивчених тем. Я оновлю тести та ще раз надам нижче усі посилання! 

Будьте здорові! 
Гарних літніх канікул!
 Побачимося у 4 класі!!!

    Оновлені посилання на тести, які будуть дійсні до 29 травня до 14.00:
  - My Room - жми тут!
  - Past Simple Tense - жми тут!
  - Daily Life - жми тут!




1 коментар: