Гра «М'яч»
Запропонуйте дітям утворити коло. Поясніть, що вони мають ловити м'яч тільки тоді, коли ви вимовлятимете слова певної теми. Спочатку вимовляйте слово, а потім кидайте м’яч.
Гра «М'яч»
Запропонуйте дітям утворити коло. Ведучий називає розмір (big або small) і кидає м'яч гравцеві. Той, хто піймав м'яч, має назвати тварину відповідного розміру.
Наприклад:
Ведучий: big (кидає м'яч).
Гравець (ловлячи м'яч): crocodile.
Гра «М'яч»
Вимовте фразу І love... і киньте м'яч першому гравцеві. Він ловить м'яч, закінчує речення ...mу mother. Потім каже початок фрази І love... і кидає м'яч наступному гравцеві.
Гра «Му Ball»
Учні стоять по колу, в центрі кола ведучий б'є м'ячем об підло-гу. Учні хором проказують слова віршика і плещуть у долоні у такт м'ячу. Для пожвавлення гри можна запропонувати декільком учням вийти в середину і в такт вірша підстрибувати, як м'ячик. Зі словами віршика треба ознайомити учнів перед грою.
Blue and yellow,
Green and red,
My ball is higher
Than my head!
Гра «Pass the ball round»
Учитель дає учням два м'ячі. За командою «Pass the ball round» учні починають передавати м'ячі по колу: один праворуч від себе, а другий ліворуч. Всі учні промовляють слова: «Pass the ball round». Коли м'ячі зустрінуться, учні з м'ячами виходять на серед¬ину кола, підкидають м'ячі вгору, промовляючи: «Up! Up! Up!» Після цього учні стають на свої місця, і гра повторюється.
Гра «Вигадай слова»
Учні стають півколом. Вчитель кидає м'яча учням і говорить окремі букви. Учень, що впіймав м'яч, називає англійське слово, яке починається з цієї букви, і кидає м'яча вчителю. Учитель називає іншу букву, гра продовжується.
Гра «Хто швидше рахує?»
Група ділиться на дві команди. Команди сідають у коло і почи-нають рахувати від одного до десяти. Перший учень кидає м'яч і каже: «One», потім другий кидає і каже: «Two». Вони намагаються зробити це якнайшвидше. Якщо м'яч упав, лічба починається спо-чатку. Учитель може зупинити гру в будь-який момент. Та коман¬да, яка дорахувала до більшого числа, отримає бал.
Гра «Звірі грають в м'яча»
Діти стають у коло. Кожна дитина стає якимось звірятком чи птахом: мишкою, левом, ведмедиком, голубом, вороною, тощо. Ведучий високо підкидає м'яч і вигукує назву тварини чи птаха. Тепер потрібно швидко відгукнутись і встигнути підхопити м'яч до того, як він торкнеться підлоги. Спіймавши м'яч, дитина називає себе і вітається мовою свого персонажа. Далі вона повертає м'яч ведучому.
Наприклад, ведучий вигукує: «A tiger!». Дитина, що підхопила м'яч, називає себе: «I am a tiger!» - і вітається: «R-r-r-r-r-r-r».
Гра «Сніжка» (Snowball)
Педагог: «Давайте зліпимо велику сніжку. Цей м'ячик - маленька сніжка. Слова, які ми повторюємо, - сніг. Ми стаємо в коло. Я вимовляю: «Where do you live?», - і м'яча передаю Маші. Маша повторює: «Where do you live?», - і передає м'яча Саші. Він повторює фра¬зу і передає м'яч далі. Продовжуємо так до тих пір, поки м'яч знову не опиниться у мене».
Гра «Коти м'яч» (Roll a ball)
Діти сідають парами у коло чи у дві шерен¬ги.
Педагог: «Я кочу м'яча Ані і говорю: «How are you?». Аня повертає мені його та говорить те ж саме: «How are you?».
Гра «Stop!»
Гравці стають до кола і передають один одному м’яч зі словами: one, two, three, four, five, stop! Вибуває з гри той, у кого м’яч опинився в руках на слові
Гра «Зліпи сніжку»
Діти утворюють коло. Педагог ставить запитання: «What is your name?» і кидає м’яч одному з дітей. Дитина, яка піймала м’яч, відповідає: «My name is…» і., у свою чергу, кидає м’яч іншій дитині, запитуючи: «What is your name?»
Гра «Хто уважний»
Діти стають в коло. Ведучий пропонує дітям переглянути, в чому вони вдягнені. Потім ведучий називає предмет одягу англійською мовою та кидає м’ячик дитині. Якщо на дитині цей предмет одягу присутній, то він ловить м’ячик, якщо ні – не ловить. Перемагає та дитина, яка була уважною та не зробила жодної помилки.
Гра «Лови м’яч»
Вчитель кидає дітям м’яч, вітається з ними, вони мають відповісти англійською мовою.
Гра «Чарівний м’яч»
Ведучий кидає дитині м’яч, називає число англійською мовою, а вона має назвати число, наступне за даним.
Гра «Передай м’яч»
Діти передають один одному м’яч та називають послідовно всі дні тижня.
Гра «How many?»
Ведучий кидає дитині м’яч, називає число англійською мовою, а вона має сказати. які предмети у відповідній кількості є в кімнаті.
Гра «Ping-pong»
Діти стають в коло, кидають один одному м’яч та називають слова із запропонованої категорії.
Гра «Рахуй далі»
Ведучий починає лічбу, зупиняється, кидає м’яч. Дитина, яка впіймала м’яч, має продовжити лічбу далі.
Гра «Перекладачі»
Ведучий кидає м’яч, називає кімнати англійською мовою, а діти перекладають українською, і навпаки.
Немає коментарів:
Дописати коментар